Dialoghaus Hamburg, Alter Wandrahm 4, 20457 Hamburg / HafenCity
14.09.2019 - 15.09.2019 (= 2 Tage)
Teilnahmegebühr externer Teilnehmer: 375,00 Euro

Liebe Mitglieder,

wir laden im Herbst herzlich zu unserem  erstklassigen DCG-Seminar mit dem Gastredner Dr. Mark Charrette ein. Für eineinhalb Tage wird er im schönen Ambiente der Hafencity ein Seminar über  "SPINAL-TMJ-RIBS CHIROPRACTIC ADJUSTING " geben.

Seminarzeiten:

Samstag von 09:00- 18:00

Sonntag von  09:00-13.00

Seminarbeschreibung:

This presentation and workshop will cover Dr. Mark Charrette’s spinal adjusting techniques for the entire spine allowing ample time for a practical “hands on” workshop on each adjustment. Each spinal area will have palpation, indicators and the adjustment taught.

Also covered will be a cutting edge adjustment for the ribs with animation to explain the technique fully. Another new component is Dr. Charrette’s comprehensive TMJ protocol and adjustment.

Gastredner:

Dr. Mark N. Charrette is a 1980 summa cum laude graduate of Palmer College of Chiropractic in Davenport, Iowa. He is a frequent guest speaker at twelve chiropractic colleges and has taught over 1,800 seminars worldwide on extremity adjusting, biomechanics, and spinal adjusting techniques. His lively seminars emphasize a practical, hands-on approach. Dr. Charrette is a former All-American swimmer, who has authored a book on extremity adjusting and also produced an instructional video series. Having developed successful practices in California, Nevada, and Iowa, Dr. Charrette currently resides in Irving, Texas.

Wir bitten Sie freundlich Ihre Unterkunft selbst zu buchen. Dafür habe ich Ihnen einige Hotelvorschläge in der Nähe rausgesucht:

Premier INN

Adina

AMERON

AIRBNB (private Unterkünfte)

HolidayINN

PierDrei

Sie können sich hier verbindlich anmelden und auch bezahlen. Bitte beachten Sie, dass bei Nichterscheinen sowie Absage ab 2 Wochen vor der Veranstaltung keine Seminargebühr erstattet werden kann.

Wir freuen uns auf Sie und auf ein spannendes Seminar in Hamburg!